Ostutingimused

Smartech Shop OÜ, registrikoodiga 12838085 (edaspidi Teenuse osutaja või Müüja) ja klient, kes vormistab Smartech.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja või Ostja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).
 
1. E-POOD
 
1.1 Smartech.ee e-pood (edaspidi e-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
1.2 Smartech.ee on Teenuse osutajale kuuluv registreeritud kaubamärk.
 
2. ÜLDSÄTTED
 
2.1 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe Kasutuslepingus kokkulepitust.
2.2 Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
2.3 Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.
 
3. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
 
3.1 E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
3.2 Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult. Tagasimakse laekub kontole 2-5 tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel pärast tellimuse esitamist. See sõltub pangast ja valitud makseviisist.
3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.4 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
3.5 Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 15 aastane.
3.6 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel, ettemaksu arve alusel või täidab järelmaksu taotluse.
3.7 Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.8 Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja saatnud E-poe interneti lehe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.
 
4. HINNAD
 
4.1 Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
4.2 Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
4.3 Smartech e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 800 EUR'i maksev sülearvuti on müügis 100 EUR'iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et Ostja peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).
 
5. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
 
5.1 Tarneaeg alates tellimise hetkest on 1 tööpäev (kui kaup on esinduses kohapeal olemas) kuni 14 tööpäeva (laos olemas). Orienteeruv tarneaeg kuvatakse tootelehel. 
 
Smartech.ee pakub 4 erinevat transpordi varianti:
 
Tasuta kohaletoimetamine
Osta vähemalt 150 EUR eest ja toimetame ostud sinuni Tallinna piires tasuta. 
 
Pakiautomaadid 
Itella SmartPost (www.smartpost.ee), Omniva (www.omniva.ee), DPD (www.dpd.ee). 
Juhul kui kaup ei mahu pakiautomaati, tuuakse otse kliendini tellimuses märgitud aadressile Omniva, DPD või Cargobus kulleriga lisatasu eest. Kaupade kohaletoimetamise kellaaeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
 
Postkontorisse 
Kaubad toimetatakse lähimasse postkontorisse vastavalt kliendi asukohale. Kliendile saadetakse teade postkontorist kauba saabumise kohta. Postkontorisse on võimalik tellida kaupasid mis kaaluvad vähem kui 30 kg ning mille mõõdud on väiksemad kui 180x80x60cm.
 
Kulleriga koju või kontorisse
Kaupade kohaletoimetamise kellaaeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku. Kaupade kojuvedu kliendini on võimalik ajavahemikus 9:00 - 19:00 E-Rni. Kaubad toimetatakse kliendile trepikoja ukseni kuni 30 kg. Juhul kui kauba kaal on üle 30 kg, siis on tarne võimalik ainult kui klient on abiks kullerile mahalaadimisel. Tarne korrusele on lisatasu eest.
Juhul kui kaup on raskem kui 30 kg või toote pikim külg on üle 175 cm siis suuremõõdulise kauba tarnekulu kalkuleeritakse eraldi ja võetakse kliendiga ühendust lisatasu osas.
 
5.2 Peale lepingu jõustumist toimetatakse kaubad tellitud aadressile vastavalt tellimistingimustele ning kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.
5.3 Kaubad toimetatakse tootelehel välja pakutud orienteeruva aja jooksul.
5.4 Juhul kui Smartech.ee ei suuda kaupasid tarnida eelnevalt lubatud ajal Smartech.ee-st mitte olenevatel põhjustel (toode on ajutiselt laost otsas, hilineb tarnija põhjusel) informeerib Smartech.ee klienti esimesel võimalusel e-maili või telefoni teel 3 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest ning edastab uue tarneaja.
5.5 Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
5.6 Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Smartech Shop OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5.7 Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info@smartech.ee.
5.8 Kauba Ostjale üleandmisel peab Teenuse kasutaja kontrollima koos kulleriga või kauba füüsilisel kättesaamisel Kaupluses koos Smartech.ee või tema volitatud esindajaga saadetise ja Kauba (kaupade) seisukorda ja allkirjastama saadetise üleandmise-vastuvõtmise dokumendi. Kui Teenuse kasutaja on allkirjastanud saadetise üleandmise-vastuvõtmise dokumendi, loetakse Kaup üleantuks heas seisukorras, ilma kahjustusteta, mille tekkimise põhjus liigitatakse tehasepraakide alla, ja Kauba (kaupade) komplektsuses esinevate puudusteta (selliste, mida saab tuvastada toote välisvaatluse käigus). Kui Ostja märkab, et tarnitud Kauba pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), Kaup (kaubad) on kahjustatud ja / või Kaup on puudulikult komplekteeritud, peab Ostja selle märkima kauba üleandmise-vastuvõtmise dokumendile kulleri juuresolekul või Kaupluses kauba füüsilise kättesaamise ajal Smartech.ee või tema esindaja juuresolekul, koostama vabas vormis kaubasaadetise ja / või Kauba rikkumise / mittevastavuse akti. Kui Teenuse kasutaja jätab sellised toimingud tegemata, vabastatakse Teenuse osutaja vastutusest kauba kahjustuste eest, kui selliste kahjustuste tekkimise põhjuseks ei ole tehasepraak, või Kauba komplekteerimispuuduste eest ainult siis, kui sellised mittevastavused saab tuvastada kauba välise vaatlusega.
5.9 Teenuse kasutaja on kohustatud tellimuse kindlaks määratud ajal ja kohas vastu võtma.
5.10 Kohaletoimetamisteenus püüab tellimuse saajale kätte toimetada vähemalt kolm korda, misjärel võib tellimuse müüjale tagasi saata või jätta selle enda lattu hoiule, mille eest (nagu ka korduval kohaletoimetamisel) võib nõuda oma kehtivate tariifide järgi lisatasu.
5.11 Kui Ostja ei tule Kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud Kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Ostja on Müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi Kaupa. Müüjal on õigus Müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada Müüja poolt kantud kahju Ostja poolt ette tasutud summadega.
5.12 Juhul, kui Teenuse kasutaja keeldub mõjuva põhjuseta tellimuse vastu võtmast või viivitab vastuvõtmisega, on Teenuse osutajal õigus tuua tellimus tagasi Teenuse osutaja asukohta, mille kohta teavitatakse Teenuse kasutajat viivitamatult, kuid hiljemalt 3 tööpäeva jooksul tellimuse Teenuse osutaja asukohta tagasi jõudmisest. Sellisel juhul loetakse tellimus Teenuse kasutajale üleantuks. Lisaks tellimuse hinnale peab Teenuse kasutaja tasuma ka tellimuse Teenuse osutaja asukohta või muusse Teenuse kasutaja poolt soovitud asukohta toimetamise ja Teenuse osutaja asukohta tagasitoimetamise kulud ning tellimuse Teenuse osutaja asukohas hoiukulud.
5.13 Juhul, kui Teenuse kasutaja keeldub mõjuva põhjuseta tellimuse vastu võtmast või viivitab vastuvõtmisega ning tellimus jõuab tagasi Teenuse osutaja asukohta on Teenuse osutajal õigus nõuda Teenuse kasutajalt hoiukulud summas 1% vastava tellimuse koguhinnast päevas.
5.14 Juhul, kui Teenuse kasutaja keeldub mõjuva põhjuseta tellimuse vastu võtmast või viivitab vastuvõtmisega on Teenuse osutajal õigus nõuda Teenuse kasutajalt kulude ja kahju hüvitamist, mida Teenuse osutaja kannab seoses asjaoluga, et Teenuse kasutaja ei võtnud tellimust vastu.
 
6. LEPINGUST TAGANEMINE
 
6.1 Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@smartech.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon, kontonumber).
Soovi korral võib kasutada ka taganemise avalduse tüüpvormi:
- Kellele: "Smartech Shop OÜ'le, Tähesaju tee 11, 13917 Tallinn, info@smartech.ee”
- Käesolevaga taganen (___) lepingust, mille esemeks on järgmine asi (___) / järgmine teenus (___)
- Tellimuse esitamise kuupäev (___) / asja kättesaamise kuupäev (___)
- Tarbija nimi
- Tarbija aadress
- Tarbija allkiri (ainult juhul, kui käesolev vorm esitatakse paberil)
- Kuupäev
6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt E-poe Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
6.3 Teenuse osutaja kannab tasutud summa tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.
6.4 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
 
7. TAGASTUSÕIGUS
 
7.1 E-poes sõlmitud lepingutele kehtib 14-päevane sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganemisõigus. Tähtaeg algab päevast, mil kaup on Teenuse kasutajale kättetoimetatud. Kui Teenuse kasutaja on otsustanud lepingust taganeda, tekib tal kohustus kaup Teenuse pakkujale tagastada.
7.2 Tagastatav toode ei tohi olla kahjustatud ning peab olema täiskomplektne ja originaalpakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kaubaga tutvumiseks võib kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).
7.3 Tagastusõigus ei laiene avatud ümbrisega audio- ja videosalvestistele ning arvutitarkvarale.
7.4 Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-mailile info@smartech.ee
7.5 Lepingust taganemisel tuleb tarbijal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada.
7.6 Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva alates taganemisavalduse kättesaamisest Müüja poolt.
7.7 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
7.8 14-päevane tagastusõigus ei kehti järgneva kauba puhul - tooted, mis on valmistatud Teenuse kasutaja isiklikke vajadusi arvestades ning audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on Teenuse kasutaja avanud.
7.9 Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Smartech shop OÜ; ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Smartech shop OÜ-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Smartech shop OÜ Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja Smartech shop OÜ vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.
 
8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
 
8.1 E-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
8.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole.
8.3 Pretensioonide käsitlemine toimub vastavuses E-poe Kasutuslepingu lisaks nr. 1 oleva „Smartech Shop OÜ pretensioonide käsitlemise korrale”.
8.4 Smartech shop OÜ ei vastuta:
1) Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest.
2) Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
3) Toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
 
9. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE
 
9.1 Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
9.2 Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud Teenuse kasutaja isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale.
9.3 Kaardiandmete küsimisel kasutatakse turvalist SSL andmesidet, ja MasterCard SecureCode ning Verified by Visa turvasüsteeme.
9.4 Teenuse osutaja sisestatud kaardi andmeid ei näe. Tehingu tegemiseks suunatakse kaardi valdaja Kaardikeskuse turvalisesse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardi valdaja kaardiandmete sisestus kaardi valdaja poolt Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Kaardikeskuses paiknevas serveris.
9.5 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
9.6 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Teenuse kasutaja tellimuse kohta - isikukood, perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, aadress, sünniaasta, sugu, tarnimise viis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine, elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud märkused.
9.7 Teenuse kasutaja isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale edastatakse kulleriteenust osutavaile ettevõttele.
9.8 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
9.9 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
9.10 Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub Teenuse kasutaja või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
9.11 Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.
9.12 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
 
10. VASTUTUS
 
10.1 Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.
10.2 Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.
10.3 Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
10.4 Teenuse kasutaja vastutab täielikult E-poe Kasutuslepingu tingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.
 
11. ERIMEELSUSED
 
11.1 E-poe Kasutuslepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.
11.2 Eesti Vabariigis on kohtuväliseks kohtuväline kaebusi lahendavaks organiks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (https://komisjon.ee/et) Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Komisjonis on kaebuse läbivaatamine tasuta.
11.3 Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendav platvorm, mis võimaldab tarbijatel ja kauplejatel lahendada internetiostudega seotud vaidlusi erapooletu vaidluste lahendamise organi abil.
 
12. KASUTAMISTINGIMUSED
 
12.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
12.2 Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun E-poe kasutamise tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.
 
 
Smartech Shop OÜ

Alla laadida ostutingimused PDF-formaadis
  • truck
    Kiire kojuvedu

    Kaup kätte 1-4 tööpäevaga. Osta vähemalt 150 EUR eest ja toimetame ostud Tallinna piires kohale tasuta!

  • label
    Parimad hinnad

    E-poest tehnika tooted soodsamalt

  • wallet
    Järelmaks

    Suuremate ostude jaoks kiire ja mugav ESTO ja LHV järelmaks

  • star
    Boonused

    Iga ostuga kogute boonuspunkte ja saate soodustust oma järgnevatelt ostudelt

Klienditeenindus
AadressTähesaju tee 11, Tallinn,
Estonia
Pood(+372) 6 444 045 (E-R 10-19, L 10-17,  P 10-17)
Esindus(+372) 6 477 777
(+372) 567 88885 (E-R 09-17)
brands

Ei saa lisada rohkem kui 4 toodet vordlusesse

Võrdle valitudTagasi